جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در تهران

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان روز سوم تیرماه در تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 17 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ریحان ناجی مقدم گفت: بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد روز سوم تیرماه ۱۴۰۳ با شعار «خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضا‌های آموزشی هستند که اقدامات و فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم وتربیت انجام داده اند بیان کرد: در بیست پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبانماه سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.
ناجی مقدم گفت: خیرین تا کنون بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند و هم اکنون ۵۰ مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت است.
نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان افزود: این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضا‌های آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان که در همین جا از همه خیرین عزیز در اقصی نقاط کشور و خیرین هم استانی و هم استانی‌های عزیز ساکن در تهران دعوت می‌کنیم زینت بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار