بارندگی استان کرمانشاه را در برمی گیرد/روز عاشورا پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طبق پیش بینی های بعمل آمده امروز (پنجشنبه) بارندگی اغلب نقاط استان را در برمی گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 22 October 2015
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طبق پیش بینی های بعمل آمده امروز (پنجشنبه) بارندگی اغلب نقاط استان را در برمی گیرد.

محمدعلی زورآوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال ورود موج ناپایداری از عصر روز سه شنبه به جو استان و تقویت آن، امروز شاهد بارش باران در سطح استان خواهیم بود و اغلب شهرها را درگیر خود می کند.

وی ادامه داد: این بارندگی در مناطق شمال و شمال غرب بخصوص منطقه اورامانات از نمود بیشتری برخوردار است و ساکنین این مناطق شاهد بارش های بهتری خواهند بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی تا روز جمعه بر جو استان باقی خواهد ماند و ممکن است در روز تاسوعا نیز بارش های پراکنده ای را شاهد باشیم.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: این پدیده علاوه بر بارندگی، وزش باد، کاهش دما و گرد وغبار محلی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت جوی استان در روز عاشورا (شنبه 2 آبان) نیز گفت: برای این روز پدیده جوی قابل ملاحظه ای برای سطح استان نخواهیم داشت و فقط شاهد ابرناکی مختصر آسمان خواهیم بود.
زورآوند در پایان گفت: امروز دمای هوای کرمانشاه در گرمترین ساعت به 21 درجه و در خنک ترین ساعت به 11 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار