خروج صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان از رکود

مسوول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان گفت: مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در ۲ سال گذشته با تلاش‌های انجام شده از رکود خارج شده و به وضعیت مطلوب رسیده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 24 January 2024

قاسم سلمانی در جمع اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان افزود: سرمایه‌گذاری‌های مختلف این صندوق که برخی از آنها شامل صنایع بزرگ است، در آستانه ثمردهی قرار دارد و سوددهی چشمگیری برای اعضا خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مبالغ قابل‌ توجهی به حساب بازنشستگان فرهنگی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده‌اند، واریز خواهد شد و به همین دلیل باید تلاش شود تا تعداد بالاتری از فرهنگیان به عضویت صندوق درآیند تا بتوانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند.

مسوول صندوق ذخیره فرهنگیان در اصفهان بیان کرد: «تجهیزات مدارس ایران» و «صنایع آموزشی» بعنوان ۲ شرکت بزرگ تولیدکننده وسایل آموزشی، زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفته‌اند و از آنجا که چرخش مالی آنها بطور عمده در مجموعه آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و سود آن نیز در نهایت به فرهنگیان می‌رسد باید استفاده از خدمات آنها در اولویت مدارس قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: واریز به‌موقع و مؤثر سهم‌الشرکه بازنشستگان در مهر و آبان ۱۴۰۲ از سوی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده و این کار در آینده نیز در دستور کار است که افزایش سطح رضایتمندی همکاران بازنشسته را به همراه خواهد داشت.

سلمانی افزود: این صندوق یک نهاد مالی معتبر و سرمایه‌گذاری در آن ایمن است و محاسبه ارزش مالکانه در این دوره مدیریتی، یکی از کارهای شاخص ماست که می‌تواند در راه توسعه رفاه فرهنگیان گام‌های محکمی بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار