زادهوش:

شهرداری به تذکرات شورای شهر توجهی ندارد

تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بی توجهی شهرداری اصفهان نسبت به تدکرات شورای اسلامی شهر گفت: مدیریت شهری اصفهان توجهی نسبت به تذکرات ارایه شده از سوی اعضای شورای شهر اصفهان ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عدنان زادهوش پیش از ظهر امروز در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از شهروندان اصفهان تقاضا دارم برای کاشت سبزه‌های نوروزی از چمن استفاده کنند، اظهار داشت: کاشت چمن تاثیر بیشتری برای محیط زیست دارد و بهتر است این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با انتقاد از عدم توجه شهرداری نسبت به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بارها پیگیر تذکرات ارایه شده به شهردار اصفهان شده‌ام و این در حالی است به صراحت جواب منفی از سوی مسئولان شهرداری در خصوص اجرای مصوبات و تذکرات شورای شهر شده‌ام.

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای مثال در خصوص جمع‌‌آوری سگ‌های ولگرد در محلات شهر اصفهان که مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است تذکراتی را دادم که این سگ‌ها جمع آوری شود ولی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به صراحت اعلام کرد که این اقدام را انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به خارج کردن آب اصفهان از شهرستان سمیرم، افزود: مردم و مسئولان نباید با دیدن جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود از بخش‌های دیگر غافل باشند و از این رو ضروری است که نسبت به خروج آب از استان بیشتر هشیار باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار