تحقق رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم مورد توجه مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تحقق رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم مورد توجه مسئولان باشد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 11 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش حکمرانی متعالی در اراک گفت: حکمرانی از مهم‌ترین مسائلی است که امروز باید در حوزه‌های نظری و عملی به آن بپردازیم.

دری نجف آبادی اظهار کرد: داعیه دار مسئله جدیدی در دنیا هستیم که آن هم حکومت اسلامی مبتنی بر غدیر و انتظار است. باید زمینه‌ها را فراهم کنیم و گام‌های بلندی در راه تحقق عدالت و بسط مبانی اهل بیت (ع) برداریم.

امام جمعه اراک بیان کرد: رسالت بسیاری عظیمی داریم و باید تلاش کنیم الگوی قابل قبولی از جمهوری اسلامی ارائه کنیم که این امر شدنی است و شرط این است که کادر سازی کنیم و به مبانی دینی اعتقاد داشته باشیم و آنها در مقام عمل پیاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز رشد اقتصادی ۸ درصدی برای کشور لازم است، گفت: می‌توان با افزایش بهره وری، قناعت و پرهیز از مصرف گرایی به این مهم دست یافت.

وی اضافه کرد: روابط اجتماعی آسیب دیده و باید آن را اصلاح کنیم، بدبینی و تجسس‌های غلط و نقاط ضعف کوچک را بزرگ جلوه دادن یا نقاط ضعف بزرگ را کوچک جلوه دادن ظلم به کشور است و باید برای گام‌های بلند دست به دست هم بدهیم.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: باید در میدان عمل نشان دهیم حکومت الهی مبتنی بر صداقت، صبر و عدالت پیشرو و یک الگو برای دنیاست که امروز این مهم برای همه یک تکلیف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار