استقبال ویژه از سانس‌های پایانی جشنواره تئاتر

در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، سانس‌های پایانی جشنواره تئاتر با ازدحام جمعیت همراه شد و دو نمایش «تیستو سبز انگشتی» و «چهل تیکه» از آفریقای جنوبی اجرای فوق‌العاده داشتند.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 08 October 2015
در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، سانس‌های پایانی جشنواره تئاتر با ازدحام جمعیت همراه شد و دو نمایش «تیستو سبز انگشتی» و «چهل تیکه» از آفریقای جنوبی اجرای فوق‌العاده داشتند.

به گزارش فارس؛ بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اجرای 15 نمایش صحنه‌ای و خیابانی کار خود را به پایان رساند.

دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در روز پایانی جشنواره روز شلوغی را طی کرد به طوری که محوطه این مجتمع هیچگاه خالی از جمعیت نشد.

سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی نمایش «تیستوی سبز انگشتی» به کارگردانی رامین‌کهن از تهران را در بخش مسابقه نوجوان در سه سانس 10:30، 16 و 18 روی صحنه برد که استقبال زیادی از این دو نمایش شد.

در سانس پایانی این نمایش جمعیت به حدی بود که از دو درب ورودی تعداد زیادی از جمعیت پشت در بودند و با بلیط و بدون بلیط منتظر ورود به سالن بودند.

با ورود به سالن حجم جمعیت به گونه‌ای بود که برخی از افراد مجبور به تماشای نمایش به صورت ایستاده و یا نشستن روی پله‌های سالن بودند.

نمایش «تیستو سبزانگشتی» به علت ازحام جمعیت یک سانس فوق‌العاده هم داشت تا مخاطبان روز پایانی را راضی به منزل برگردند.

نمایش «چهل تیکه» از آفریقای جنوبی به کارگردانی مهدی حبیبی نیز که در تالار فجر به ‌روی صحنه رفت به علت استقبال زیاد شهروندان همدانی، یک اجرای فوق‌العاده داشت.

همچنین در روز دوم جشنواره نیز نمایش «دو لاک پشت تنهای تنها» به کارگردانی مریم خاکسار از تهران ویژه نمایش خردسالان یک سانس اضافه نمایش خود را به روی صحنه برد.

در روز پایانی اجراها، نمایش‌های خیابانی در شهربازی رنگین کمان، پارک کودک و محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا شد که برخی به جای تک اجرا، اجراهای فوق‌العاده نیز داشتند.

در مدت پنج روز برگزاری جشنواره، نمایش‌ها در هشت سالن سطح شهرستان همدان و هشت سالن شهرستان‌های استان همدان، اجرا شد که در مجموع استقبال بسیار خوبی شد و سالن‌ها روزهای شلوغی را با هیاهوی کودکان و نوجوانان سپری کردند.

فردا با اتمام جشنواره بیست و دوم، آئین اختتامیه این جشنواره ساعت 10 صبح با معرفی برگزیدگان در سالن ابن سینا پایان می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار