با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم‌التحریر؛

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا پانزدهم مهرماه

در آستانه شروع سال تحصیلی، طرح نظارتی ویژۀ بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 11 September 2022

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس، طرح نظارتی ویژۀ بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه به صورت همزمان در سراسر استان ادامه دارد.
جواد محمدی فشارکی افزود: در این مدت ۸۹ نفر از بازرسان اصناف به همراه ۲۴۵ نفر از ناظران افتخاری در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضۀ اقلام ضروری این ایام، با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی لازم را انجام و متخلفانِ در هر صنف را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.
وی گفت: صنوف و مراکز عرضه موظف اند با نصب اتیکت و درج قیمت بر روی کالا‌ها و نصب نرخ نامه، صدور فاکتور رسمی برای مشتریان و رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی، از خرید و فروش هر گونه کالا و لوازم‌التحریرخارجی قاچاق، تقلبی و یا داشتن تصاویر خارج از فرهنگ اسلامی ایرانی خودداری کنند.
محمدی فشارکی افزود: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیرت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار