رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

خدمت صادقانه،رمز ماندگاری دولت شهید رجایی

فلسفه ماندگاری شهید رجایی و کابینه ایشان در تاریخ انقلاب ،خدمت صادقانه و منش این شهید بزرگوار و بود.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 26 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم معرفی  دادستان عمومی و انقلاب اشنویه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامیداشت شهدای دولت و تبریک هفته دولت با اشاره به اهمیت و حساسیت امر قضاوت گفت: فلسفه ماندگاری  وفرهنگ خدمتی که شهید رجایی در تاریخ انقلاب نهادینه کرد، خدمت صادقانه و منش این شهید بزرگوار و کابینه ایشان بود.

ناصر عتباتی  افزود: ما الگوهای بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم داریم و می توانیم با استفاده از این ستاره ها راه را در خدمت به مردم گم نکنیم و روحیه خدمت رسانی را تقویت کنیم

.مقام ارشد قضایی استان در ادامه اظهار داشت: شهرستان اشنویه یک جایگاه ویژه در ابعاد مختلف دارد و زحمت و کار و تلاش مدیریت در این شهرستان انسجام و وحدت و همدلی را می طلبد و با این همدلی و همراهی که وجود دارد یقیناً مشکلات مرتفع خواهد شد.

عتباتی با اشاره به وظایف متعدد دستگاه قضایی بیان داشت: در کنار وظایف ذاتی دستگاه قضا ، اقدامات متعددی بر عهده این نهاد است که برای تحقق آنها نیازمند پشتیبانی و کمک همه مسئولین و مدیران و همراهی مردم هستیم

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به تبیین  اهمیت اقدامات پیشگیرانه و توجه به صلح و سازش و استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف و عشایر و روحانیون و ریش سفیدان وتوجه به مقوله زندانیان ومبارزه با مخلان نظم و امنیت پرداخت.

 

 

حسین مجیدی دادستان مرکز استان ماموستا خاتمی امام جمعه و سید علی ترابی فرماندار اشنویه نیز در سخنانی براهمیت همراهی مردم با دستگاه قضا در اشاعه عدل و داد در جامعه پرداختند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از  مهدی خدادادی دادستان سابق اشنویه تقدیر و با اهدای حکم سعید اقبال جو به عنوان دادستان جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار