۹۰ درصد اعتبارات مشاغل خانگی پارسال در خوزستان جذب شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۹۰ درصد اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۰ در بخش مشاغل خانگی این استان جذب شده است که این روند جزو عملکردهای مطلوب در سطح کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 17 June 2022

ارسلان غمگین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سال ۱۴۰۰ مشاغل خانگی در شهریور پارسال با افزایش ۱۰ برابری سهمیه نسبت به سال های (۹۸ و ۹۹) ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: این اداره کل با برگزاری جلسات کمیته فنی مشاغل خانگی و تقسیم شهرستانی اعتبار، از شهریور ماه اقدام به معرفی متقاضیان به بانک های عامل شامل رفاه کارگران و توسعه تعاون کرد.

وی افزود: با وجود کمبود امکانات، اما تعداد بسیاری از طرح های معرفی شده دستگاه های اجرایی، قبل از معرفی به بانک، بازدید شدند و در جلسات کمیته کارشناسی مشاغل خانگی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، مقرر شد طرح هایی که منجر به اشتغال پایدار می شوند جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

غمگین ادامه داد: تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۷۲۰ میلیارد ریال از اعتبار مصوب مشاغل خانگی سهمیه ۱۴۰۰ در خوزستان جذب شده است و مابقی طرح ها در حال تشکیل پرونده یا عقد قرارداد هستند.

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون ۱۰۰ درصد و بانک رفاه کارگران خوزستان ۸۵ درصد سهمیه خود را در بخش مشاغل خانگی مصوب ۱۴۰۰ جذب کرده اند و این استان تاکنون جزو استان های برتر از نظر درصد جذب اعتبارات است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود:  اعتبارات سهم سال ۱۴۰۱ نیز به زودی از سوی وزارت متبوع به استان ها ابلاغ خواهد شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار