رزمایش واکسیناسیون دام در بابل

واكسيناسيون دام ها منجر به افزايش سطح ايمني دام‌ها در منطقه و جلوگيري از بروز و شيوع بيماري‌هاي دامي می شود و علاوه بر حفظ سرمايه دامی به عنوان یک سرمایه ملی از انتشار بيماري‌هاي احتمالي در حيات وحش جلوگيري خواهد كرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 15 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: در هفته جهاد کشاورزی، رزمایش گروه جهادی با موضوع "واکسیناسیون و ویزیت رایگان دام" در این شهرستان انجام شد .

محسن علی گل زاده اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی، رزمایش گروه جهادی با موضوع "واکسیناسیون رایگان دام"در شهرستان بابل انجام شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: در این رزمایش گروه جهادی شبکه دامپزشکی این شهرستان خدماتی شامل واکسیناسیون دام علیه تب برفکی و تب مالت، پلاک کوبی، ارائه مشاوره هایی در خصوص بهبود جایگاه و تغذیه دام ها، ویزیت و سمپاشی جایگاه به طور رایگان در دامداری روستای گرجی آباد این شهرستان را ارائه کرد.

 

این مسوول ادامه داد: این طرح با هدف ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی ، بهبود کیفیت و سلامت تولیدات، ایجاد زمینه اشتغال پایدار انجام شد.

 

وی بیان کرد: واكسيناسيون دام ها منجر به افزايش سطح ايمني دام‌ها در منطقه و جلوگيري از بروز و شيوع بيماري‌هاي دامي می شود و علاوه بر حفظ سرمايه دامی به عنوان یک سرمایه ملی از انتشار بيماري‌هاي احتمالي در حيات وحش جلوگيري خواهد كرد.  

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار