توهین به خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران فردیس

کد خبر: ۱۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 28 September 2015
در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس یک مقام مسئول با توهین به خبرنگاران از ورود آنها به محل برگزاری مراسم جلوگیری کرد .

به گزارش فردیس نیوز ، این مراسم که هم اکنون در سالن اجتماعات دانشگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در حال برگزاری است ، پس از یک بار لغو شدن مراسم و سپس اعلام مجدد برگزاری ، هنگامی که خبرنگاران قصد ورود به محوطه دانشگاه و شرکت در مراسم جهت پوشش خبری را داشتند یک مقام مسئول با جلوگیری از ورود خودروی خبرنگاران و به کار بردن الفاظی نامناسب جو موجود را متشنج کرد . این فرد که گویا از برگزاری مجدد مراسم تودیع و معارفه ناراحت بود هنگام ورود خبرنگاران گفت : اگر می خواهید در مراسم شرکت کنید باید ماشین خود را بیرون پارک کنید !!

برخی از خبرنگاران نیز با اعلام اینکه وسایل عکاسی و خبرنگاری در خودرو دارند و بیرون علاوه بر نبودن جای پارک ممکن است جریمه شوند با جواب کاملا خونسردانه مقام مسئول مواجه شدند : به من چه !!

خبرنگاری محترمانه گفت : برادر عزیز مگر این پارکینگ خالی برای استفاده مدعوین نیست ؟

بازهم فرد مسئول پاسخ داد: به شما چه ؟!!

او وقتی با اعتراض گسترده خبرنگاران مواجه شد با لحنی توهین آمیز گفت : الکی خودتونو خسته نکنید . من ماشین امام جمعه رو راه ندادم چه برسه به شما !! در ضمن اگر می خواهید بیائید داخل باید صبرکنید همه مسئولین اومدن و اگر جا بود و تشخیص دادم می گم بیائید داخل .

خبرنگاری گفت : دوست عزیز این شیوه صحبت کردن شما درست نیست .ما خبرنگاریم . کمی حرمت برایمان قائل شوید .

باز فرد به اصطلاح مسئول گفت : خبرنگاری که خبرنگاری مگه خبرنگار چی هست ؟!! و ...

برخی از دوستان خبرنگار هم که دیدند این فرد بدون رعایت نزاکت و ادب قصد جریان سازی دارد محل مراسم را ترک کردند . البته تصویر برداران صدا و سیمای البرز با ثبت این لحظات خواستار پاسخگویی مسئولین برگزاری مراسم و دوستان فرمانداری بودند که متأسفانه این فرد با رد درخواست یکی از معاونان فرمانداری مجددا از ورود خبرنگاران جلوگیری نموده و محل را ترک کرد .

لازم به ذکر است این اتفاقات در حالی رخ می دهد که اپیدمی بی احترامی به خبرنگاران در البرز و بالاخص در فردیس هر روز بیش از گذشته شده و نیازمند عزم جدی همکاران و مسئولین دلسوزاست .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
تابناک اسم این فرد را بی ادب را اعلام کند.بی احترامی به خبرنگار, بی احترامی به جامعه است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار