15 دی آخرین مهلت ثبت نام

ثبت نام 190 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان

۱۹۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ 22 December 2021

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ۱۵ دی آخرین فرصت برای ثبت نام در این طرح اعلام کرد و افزود: از ۲۸ مهرماه تاکنون این تعداد متقاضی در استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
امیر زاغیان افزود: احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است که سهم استان اصفهان ۵.۷ درصد است.
وی گفت: برای ثبت نام در این طرح چهار شرط شامل تاهل، حداقل سابقه یک سال سکونت در شهر موردتقاضا، نداشتن ملک خصوصی در پنج سال اخیر و استفاده نکردن از امکانات دولتی از اول انقلاب (فرم ج سبز) در نظرگرفته شده است.
امیر زاغیان افزود: زنان خودسرپرست با داشتن حداقل ۳۵ سال سن، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در طرح مهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همچنین نخبگان علمی با معرفی بنیادملی نخبگان کشور، معلولین جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل (۲۰) سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور بدون شرط تاهل و بدون شرط سرپرست خانوار بودن در زمره متقاضیان واجد شرایط قرار داده می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار