لزوم تسهیل حضور خیرین در سیستان و بلوچستان/ خیرین مدرسه ساز در توسعه کشور نقشی مهم و موثر برعهده دارند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل مشکلات موجود در عرصه آموزش و پرورش نیازمند افزایش حضور خیرین است و به همین دلیل مسئولان موظفند شرایط حضور آنان را در استان تسهیل کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 14 November 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ابوذر کوثری در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز اثری ماندگار از خود برجای می گذارند، چرا که این اقدام آنان زمینه توسعه انسانی و در نهایت توسعه کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: طی چند سال اخیر میزان تعهد خیرین استان و رتبه‌های کسب شده در این زمینه رشد بسیار خوبی داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: علی رغم همه این تلاش ها و زحمات به دلیل وجود متغیرهایی همچون رشد بالای جمعیت دانش آموزی مشکلات عدیده ای در مسیر تامین فضا و نیروی انسانی در این استان وجود دارد.

کوثری خاطر نشان کرد: حضور موثر و کارآمد خیرین در استان موجبات دلگرمی و مایه مسرت و خرسندی مردم و دانش آموزان است و باید شرایط مشارکت همه جانبه آنان را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: موضوع ساماندهی تشکل‌های مردم نهاد و مجموعه‌های خیریه را با جدیت دنبال کرده و می‌کنیم و با هدف بهره‌گیری هر چه بیشتر از این بستر باید زمینه‌سازی بهتر و دقیق تری وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان تجلیل به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار