مدیر روابط عمومی آسایشگاه معلولان فیاض بخش:
مدیر روابط عمومی آسایشگاه معلولان فیاض بخش ضمن تشریح برنامه‌‌های مزایده خودرو علی کریمی در مشهد به نفع معلولان آسایشگاه فیاض بخش گفت: تا به امروز هیچ هزینه پایه و هیچ برآورد هزینه‌ای نسبت به فروش خودرو علی کریمی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 23 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیده حشمت نبوی در گفت‌وگو با فارس از برگزاری مراسم مزایده خودرو پیکان استیشن علی کریمی در محل باغسرای دیزدر خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه خودروهای کلاسیک توسط کمیته کلاسیک خراسان رضوی و گالری کلاسیک هانی برگزار شده که هزینه حاصل از فروش بلیت‌های این نمایشگاه به نفع معلولان آسایشگاه فیاض بخش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه توسط گالری کلاسیک هانی یک دستگاه خودرو پیکان استیشن بازسازی و به علی کریمی اهدا شده که بنا بر نظر علی کریمی قرار است در مزایده‌ای این خودرو به نفع معلولان و مددجویان به فروش برسد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه معلولان فیاض بخش گفت: تا به امروز هیچ هزینه پایه و هیچ برآورد هزینه‌ای نسبت به فروش خودرو علی کریمی نداشته‌ایم.

نبوی با بیان اینکه مزایده خودرو علی کریمی در باغسرای دیزدر با حضور هنرمندان کشوری برگزار می‌شود، یادآور شد: به احتمال فراوان مجری این برنامه احسان علیخانی بوده و هنرمندانی نظیر فاطمه گودرزی، آناهیتا همتی، هادی کاظمی، لیلا بلوکات و علی لهراسبی در این مراسم حضور دارند البته برای حضور هنرمندان بیشتر در حال رایزنی هستیم.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری مزایده سوم یا چهارم مهر ماه بوده که متعاقبا پس از قطعی شدن به رسانه‌ها اعلام می‌شود، هم‌چنین در این مراسم دوربین‌های برنامه‌های تلویزیونی خندوانه و نود فعال است و میهمانان می‌توانند همزمان به تماشای این دو برنامه نیز بنشینند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه معلولان فیاض بخش با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم گفت: نگاه به این برنامه و مراسم تنها یک نگاه مادی و مالی نبوده بلکه ما بیشتر به دنبال این هستیم تا توانمندی‌های آسایشگاه معلولان فیاض‌بخش را به نمایش گذاشته و مردم را در جریان پیشرفت‌ و عملکرد این مجموعه بگذاریم.

نبوی گفت: پیوند عمیق میان سه اهرم مهم یک جامعه یعنی کار خیر و نیک، ورزش و هنر نیز از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار