14 اسفند ماه جاری صورت می‌گیرد
تابناک: مدیرکل آموز فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: برگزاری هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی در روز 14 اسفند ماه جاری در استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی اظهار کرد: هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و موارد دیگر در روز پنج‌شنبه 14 اسفند ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال جاری پایان دوره کار‌آموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در روز جمعه 15 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: یک‌هزار و 102 نفر برای شرکت در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 14 حرفه و در حوزه صنایع دستی در 16حرفه و 26 حوزه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: 11 هزار و 146 نفر در آزمون هشتمین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان سال جاری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو بخش دولتی و آزاد در 402 حرفه در روز جمعه 15 اسفند ماه جاری به صورت همزمان در 47 حوزه همسان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

جلالی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت تاکید کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

وی افزود: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها شامل صنایع دستی، فرش و نان و غله و رشته‌های دیگر که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از 11 تا 13 اسفند ماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: همچنین متقاضیان شرکت در هشتمین مرحله مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال جاری (کار‌آموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، از 11 تا 13 اسفند ماه جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

جلالی ادامه داد: توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کار‌آموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال جاری در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و رشته‌‌های دیگر از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 11 اسفند ماه جاری آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار