استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کماکان با حفظ اقتدار و حمایت از نیروهای مسلح و نیروهای بسیج مردمی همچون گذشته اجازه ندهیم که دشمنان گوشه چشمی به نظام داشته باشند.
کد خبر: ۹۹۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 22 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی ر آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: مبارزه و جهاد هنوز پابرجاست و از جهات مختلف نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف از جنس تحریم‌های سخت و تهدید نرم است و به دلیل اثرگذاری و نقش تعیین کننده‌ ی کشور عزیزمان در منطقه و در دنیا، دشمنان قسم خورده، نظام جمهوری اسلامی را از ابعاد و جهات مختلف مورد تهدید قرار می دهند.

مدرس خیابانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها فرمودند؛ "مبارزه و جهاد ادامه دارد" افزود: تهدیدهای نرم و تهدید در حوزه فرهنگی و اجتماعی دائما کشور را تهدید می کند و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی کاسته شود.

وی تاکید کرد: اکنون فصل جهاد و مبارزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی است و گروه‌های جهادی،نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و در راس آنها فرماندهان نظامی و انتظامی در عرصه های جهاد و سازندگی و عمران و آبادانی و در حوزه اقتصادی و پاسخگویی به جنگ سرد اثرگذاری درست داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بزرگترین جهاد خدمت به مردم و حفظ آرامش و رفاه و عزت مردمی است که سال‌ها از خون جوانان خودشان گذشتند و شیرین‌ترین داشته هایشان را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: من امیدوارم با به کارگیری همه توان و بسیج همه امکانات و نیروهای جبهه انقلاب بتوانیم خواسته‌هایی که مردم در حوزه اقتصادی دارند تأمین و الگوی مناسبی از توسعه در منطقه باشیم.

مدرس خیابانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی به بیان جمله‌ای از این شهید پرداخت که فرموده "مهم این است که ما در مبارزه نترسیم و نترسانیم".
وی تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواهند دلمان را خالی کنند و نقاط ضعف ما را بزرگ نمایی کنند و قدرت پیشروی دشمنان ما را به رخ بکشند و ترس و واهمه ایجاد کند؛اما ما نباید بگذاریم نه خودمان بترسیم و نه با بازگو کردن و تکرار مسائلی که دشمنان در عرصه‌های بین‌المللی می‌گویند اعتماد مردم را خدشه دار و یاس و ناامیدی را به آن اضافه کنیم.

استاندار همچنین به جمله معروف دیگری از شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که گفته " فرصت‌هایی که از دل بحران ها ما می توانیم استفاده کنیم شاید در شرایط عادی وجود ندارد" لذا حتی اگر اعتقاد داریم که هم اکنون در شرایط خاص و دشواری هستیم پس اکنون زمانی است که مردم و جهادگران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همگان باید بدانیم که علی رغم تفاوت ها و تضاد های قومی و طایفه‌ای و اجتماعی که وجود دارد، سایه پربرکت مقام معظم رهبری به عنوان عمود خیمه و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی است که با تاسی به فرمایشات مقام رهبری همه رزمندگان دفاع مقدس و همه نیروهای نسل دوم و سوم نظام جمهوری کمافی السابق پشت رهبرشان باشند و همچنان عزت مندانه هم در جامعه اسلامی و هم در منطقه بتوانند خار چشم دشمنان نظام باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار