طی مراسمی بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا استان فارس به همت سپاه بقیةالله(عج) شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 22 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایکنا: با توجه به اهمیت تسریع در واکسیناسیون کرونا و در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی، بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا به همت سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افتتاح شد.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در مراسم افتتاح این مرکز گفت: مرکز واکسیناسیون حرم مطهر شاهچراغ(ع) توانایی تزریق بیش از ۲۴ هزار دز واکسن را در شبانه‌روز داراست و در روزهای آینده تزریق واکسن به دانش‌آموزان نیز آغاز خواهد شد.

وی تاکنون بیش از ۵۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در استان فارس راه‌اندازی شده است که از این تعداد ۱۸ مرکز در شهر شیراز قرار دارد و سه مرکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

استاندار فارس با اشاره به میزان واکسن تزریق شده در سطح استان فارس نیز گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون دز واکسن در استان تزریق شده که از این میزان، ۲ میلیون دز شامل مرحله اول ترزیق بوده است.

رحیمی با بیان اینکه در این میان ۵۰۰ هزار مشمول تزریق واکسن کرونا هم مراجعه نکرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: این افراد اقدام سریعتری برای دریافت واکسن داشته باشند.

استاندار فارس در عین حال خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای مهار شیوع کرونا شد و تأکید کرد: باید همچنان به قوانین بهداشتی پایبند باشیم.

وی در ادامه با تقدیر از مجموعه سپاه و بسیج در راه‌اندازی این مرکز تصریح کرد: همکاری و همدلی مناسبی در میان دستگاه‌های مختلف امنیتی و اجرایی و فرهنگی استان در مقابله با ویروس کرونا وجود داشته و اقدامات پیشگیرانه مؤثری برای کاهش ابتلا به این ویروس انجام گرفته است.

برچسب ها: مرکز واکسن ، شاهچراغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار