رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه نمایشگاهی "هنوز ادامه دارد..." در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 22 September 2021

سید صالح خشوعی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کتابخانه تخصصی "ایثار و شهادت"، سوم مهرماه از سوی فرهنگسرای پایداری و در محل گلستان شهدای اصفهان افتتاح شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی به اجرای برنامه نمایشگاهی "هنوز ادامه دارد..." در ایام هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه از پنج غرفه تلفیقی به همراه ‌معرفی دفاع مقدس از زبان هنر تشکیل شده که شامل غرفه های پازل و‌چیدمان، غرفه گنج مثل بازی ماروپله، غرفه روایت کوتاه(پرسشگرانه)، غرفه نقاشی و غرفه نقالی است که پس از بازی های هنری، برندگان به کلمه مورد نظر که پشت صفحه فلزی کار شده و یک شعار حماسی دفاع مقدس را می سازد، می رسند و در پایان برنامه با حضور راوی برجسته و مجری از شعار رونمایی شده و جوایز به برندگان اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: نماهنگ "همه به عشق حسین(ع)" با موضوع برآورده شدن آرزوی دختر شهید با کمک فرهنگسرای پایداری و نماهنگ "آزادی" نیز با همکاری اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: آیین رونمایی از جایزه ملی جهادی بانوان، هفتم مهرماه در سالن صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز اصفهان برگزار می شود که در این برنامه از منشور تقویت و فعال سازی گروه های جهادی بانوان رونمایی شده و اقدامات شبکه سازی الگوهای جهادی قبل از انقلاب تاکنون نیز تشریح خواهد شد.

خشوعی گفت: نشست تخصصی طرح‌های فرهنگی بانوان در حوزه فرهنگ پایداری استان اصفهان نیز چهارم مهرماه به همت مرکز تخصصی بانوان آفتاب در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:  نمایش "آیینه اختیار" با محوریت نقالی و نمایش نوجوانان و جوانان در مورد نوجوانان مؤثر در واقعه کربلا از سوی مرکز تخصصی نوجوان و مرکز تخصصی هنرهای آیینی و سنتی تهیه شده که دوم مهرماه به نمایش درمی آید.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جدول برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار