مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مراسم اربعین حسینی در فضای باز امامزادگان استان اصفهان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ 21 September 2021

حجت الاسلام محمد حسین بلک با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: اربعین نقطه اتصال نهضت حسینی به پهنه عالم و مقطع گذر از محدودیت تاریخ و جغرافیا است و رمز جاودانه قیام امام حسین علیه السلام در اربعین نهفته است.
وی گفت: حال که به دلیل محدودیت‌های ناخواسته مسیر پیمودن راه با پای پیاده میسر نیست، بی شک حماسه اربعین در جایگاه الهی خود همچنان پرجاذبه شیفتگانش را به بزم حسین (ع) و یارانش فرا می‌خواند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر اینکه وضیعت ویژه بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را نباید از نظر دور داشت، افزود: از این رو تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان آماده پذیرایی از خیل زائران اربعین حسینی در فضا‌های باز این اماکن است.
حجت الاسلام بلک گفت: هیات امنا و متصدیان برنامه‌ها در امامزادگان نیز تمهیدات لازم را در این خصوص خواهند اندیشید تا این برنامه با شکوه از هر گونه آسیب احتمالی از بروز و یا انتشار بیماری کرونا مصون بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار