مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: طرح مهر ستون آموزش و پرورش برای انجام دقیق شیوه‌نامه‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی با رویکرد سند تحول بنیادین است.
کد خبر: ۹۹۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 21 September 2021

علیرضا غلامی بادی روز سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس درباره شروع سال تحصیلی جدید افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای آغاز باشکوه سال تحصیلی از سوی معاونان، کارشناسان و مدیران مدارس صورت گرفته و فعالیت‌های انجام شده در راستای طرح مهر و رفع مشکل‌ و مانع‌ها رضایت‌بخش بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت در بستر نرم‌افزار شاد اولویت اصلی آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی است، تاکید کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در جامعه آسیب های زیادی بر روح و روان دانش آموزان و خانواده ها وارد نموده درایت و نوآوری مدیران مدارس جهت هر چه با شکوه برگزار نمودن آغاز سال تحصیلی جدید چه به صورت حضوری یا مجازی در شادابی و کاهش فشار های روانی دانش آموزان تاثیر زیادی دارد.

مدیر آموزش و پرورش  از پایان ساماندهی نیروی انسانی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به بازنشستگی ۳۰ همکار فرهنگی با آغاز سال تحصیلی، ساماندهی نیروی انسانی، کلاس‌بندی همکاران و ثبت در سامانه یکپارچه دانش‌آموزی (سیدا) با موفقیت صورت گرفت. 

وی با قدردانی از فعالان حوزه آموزش، بر لزوم نظارت و پیگیری روند آموزشی طی سال تحصیلی و تعامل و همکاری برای انتقال تجربیه‌ها بین دبیران و آموزگاران تاکید کرد.

غلامی همچنین از مجموعه شبکه بهداشت و درمان و مرکزهای درمانی نطنز در واکسیناسیون فرهنگیان قدردانی کرد و تسریع در تزریق به‌ موقع دوز دوم و تزریق دوز نخست واکسن برای فرهنگیان جامانده و مشارکت همه دستگاه‌ها برای کمک به آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار