برای نخستین بار در استان اصفهان
نخستین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به همت فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران به مناسبت هفته دفاع مقدس، سوم مهرماه در محل فرهنگسرای پایداری گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۹۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 20 September 2021

رئیس فرهنگسرای پایداری در این خصوص گفت: پس از سال‌ها نیازسنجی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شناساندن شهدای شهر به قشر جدید و نوجوانان و جوانان و بررسی‌های به‌عمل‌آمده هرروز کمبود مکان و محلی برای گردهمایی پژوهش گران و نویسندگان و علاقمندان به مقوله دفاع مقدس و شهدا آشکار و آشکارتر شد.

سعید صرامی ادامه داد: فرهنگسرای پایداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در همین راستا، اولین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را با 43 هزار عنوان کتاب در قلب معنوی شهر اصفهان یعنی تخت فولاد در جوار شهدای گلستان شهدا افتتاح می‌نمایند.

او تصریح کرد: در این کتابخانه کلیه آثار منتشرشده در حوزه ایثار و شهادت موجود است که در طرح جامع کتابخانه‌های شهرداری قرار می‌گیرد که با عضویت هر شخص در طرح جامع دریکی از کتابخانه‌های شهرداری اصفهان می‌توانید از خدمات همه کتابخانه‌های شهرداری اصفهان استفاده کنید.

صرامی افزود: این کتابخانه مجهز به سالن مطالعه ویژه اعضا است و عضویت برای عموم شهروندان آزاد است.

مدیر فرهنگسرای پایداری ایجاد اتاق فکر نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس و اجرای طرح نذر کتاب را از برنامه‌های آتی این کتابخانه تخصصی عنوان کرد. شایان‌ذکر است مراسم افتتاحیه سوم مهرماه ساعت 15 با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، مسئولین استانی شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار