طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر استان اصفهان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۹۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 19 September 2021

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در کاشان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت ۸۰۰۰ واحد مسکونی در استان گفت:این طرح برای شهر اصفهان تعریف نشده، اما در ۵۵ شهر استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.
غلامحسین خانی با بیان اینکه از این تعداد ۴۵۰۰ واحد را بنیاد مسکن و بقیه را گروه ساخت اجرا می‌کنند گفت: هزار و ۵۰۰ واحد هم به کاشان و قمصر واگذار شده است.
وی با اشاره به وام ۱۵۰ میلیون تومان به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: بقیه هزینه‌های ساخت را متقاضی در مراحل اجرا پرداخت می‌کند و تسهیلاتی از جمله تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی و نظام مهندسی برای متقاضیان اعمال میشود.
خانی بابیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌هایی از جمله شاهین شهر، کاشان، مبارکه در حال اجراست افزود: افراد دارای زمین سنددارنیز میتوانند پس از احراز شرایط از وزارت راه و شهرسازی، برای ساخت و ساز از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شوند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌های استان گفت: امسال در بیش از ۱۱۰ روستا طرح هادی اجرا و هزار میلیارد تومان تسهیلات به برای ساخت این واحد‌های مسکونی تخصیص یافته است
وی افزود: سهم استان اصفهان ۳۰۰۰ واحد بصورت ویژه شروع شده و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۵ درصد ۱۵ ساله است وبرای هرواحد ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از محل مسکن محرومین پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار