تهیه‌کننده سریال تازه به تازه از پخش این سریال طنز 13 قسمتی پس از ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 15 September 2021

بیژن قدوسی درباره ساخت سریال تازه به تازه اظهار داشت: مجموعه داستانى تازه به تازه توسط هنرمندان اصفهان از 15 فروردين ماه 1400 وارد مرحله پيش‌توليد شده و در حال ساخت است.
وی افزود: با توجه به مصوبه هيئت‌مديره سازمان فرهنگى اجتماعى ورزشى شهردارى اصفهان، طرح ارائه شده به این سازمان در ابتدا به صورت يک كار تركيبى بود ولى با توجه به مشورت‌های انجام‌شده و درخواست گروه مشاوره و ناظر سازمان تبديل به يک مجموعه داستانى ١٣ قسمتى شد.
وی ادامه داد: توليد سریال تازه به تازه در لوكيشن‌هاى مختلف آغاز شد و به لوكيشن ثابت يعنى عمارت هنرمند رسيد و تا يک روز پیش از آغاز ماه محرم ادامه داشت و موقتاً تعطیل شد و در روزهای آینده فیلم‌برداری به مدت 7 روز ادامه می‌یابد و همزمان مراحل فنى و تدوين مجموعه نيز در حال اجرا است.
قدوسی درباره موضوع سریال تازه به تازه گفت: موضوع این مجموعه، اجتماعى و خانوادگى با ساختارى طنز است. مشكلات كارى هنرمندان همراه با سلامت روانى جامعه و خانواده محور اصلى قصه بوده كه در ١٣ قسمت ٢٠ دقيقه‌اي توليد مى‌شود.
وی با اشاره به بازیگران این سریال اظهار داشت: مجموعه داستانى تازه به تازه با ایفای نقش هنرمندان اصفهان از جمله اكبر دباغيان اصفهانى، غلامرضا ناطقيان، مرتضى كيوانداريان، رمضانعلى صادقى، غلامحسين كوفيگر، محمد شيشه‌فروش، مصطفى بيگدلى، فرشاد فهيمى، الهام باقرى، رزيتا كروندى، ليلا قربانى، عباس جليل‌زاده، امين طاهرى، محمدعلى عمادى و آيلين نوشاد و حضور پوريا چايى، مانلى ساعد و يوسف گنجعلى به عنوان بازیگر کودک در حال تولید است.
تهیه‌کننده سریال تازه به تازه بیان کرد: ارديبهشت ماه ٩٩ از سوى احمد رضايى رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگى اجتماعى ورزشى شهردارى و بهمن گرامى دعوت به همکاری شدم و مقرر شد طرحى برای ساخت برنامه‌ای تركيبى و آيتمى با حضور هنرمندان پيشكسوت اصفهان و جوانان به اداره توسعه فرهنگ شهروندى ارائه دهيم. از این دعوت استقبال کرده و با همکاری این عزیزان طرحی را نگارش کرده و چند ماه بعد به اداره توسعه فرهنگ شهروندى تحویل دادم. در ادامه نشستی برای ارائه و تشریح طرح به هيئت‌مديره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در دفتر سازمان تشكيل و با حمايت كامل هيئت‌مديره، رئیس و معاونت اجتماعى سازمان روبه‌رو و مصوب شد.
وی با اشاره به حمایت مالی سازمان در زمان تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: رئیس سازمان، اعضاى محترم هیئت مديره، معاون اجتماعى و همچنین روسای ادارات توسعه فرهنگ شهروندى، سلامت و دفتر تخصصى خانواده در اين راه يار و ياور، همراه و مشاور ما بودند.
گفتنی است؛ سریال تازه به تازه حاصل همکاری تیمی 50 نفره شامل فرزاد صادقى نويسنده و كارگردان، خسرو ثقفيان مشاور پروژه، شهاب كازرونى مدير برنامه‌ريزى، مجيد محسنى مدير تصويربردارى و محسن شكرالهى تصويربردار دوم، سعيد بهرامى مدير صدابردارى، محراب شاپورزاده چهره پرداز، نگار رضايى منشى صحنه، ميلاد صهائى دستيار اول كارگردان، عاطفه نقوى دستيار دوم كارگردان، فرزاد صادقى و ناصر طالبى طراح لباس، سحر شاهين دستيار لباس، فرزاد صادقى و على كريمى طراح صحنه و اجرا، جواد ايزددوست و احمد سهى مديران توليد، حميد تربتيان و اميد جمالى تداركات، مهدى دهقان تدوينگر، متين فروزمند پشتيبانى تجهيزات، عبدالحميد مراديان سينه موبيل، زهرا نازرفتار عكاس و حميد جنت‌مكان اصفهانى دستيار تهيه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار