در مراسم ویژه‌ای از اولین دستگاه توپ اندازِ تولید کشور رونمایی شد؛ دستگاهی که با مشارکت باشگاه سپاهان اصفهان و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تولید شده است.
کد خبر: ۹۹۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 15 September 2021

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ورود این دستگاه توپ انداز به زمانِ آماده‌سازی تیم ملی در اردوی اتریش در بازی مقابل الجزایر، اردوی آماده‌سازی قبل از جام جهانی در ترکیه، جام جهانی در کشور روسیه در کمپ موسکو و کمپ آماده‌سازی پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات بر‌می‌گردد.

وی افزود: تفاهم نامه‌های علمی، پژوهشی و مشارکت‌هایی را که در استارت آپ‌های ورزشی داشتیم، از برنامه‌های راهبردی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بوده است.

ساکت افزود: در حال حاضر، تفاهم‌نامه ای با پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه علمی کاربردی منعقد شده است و رویکردِ همه این تفاهم نامه‌ها، توجه به مسائل پژوهشی، تحقیقاتی، توجه به پایان نامه‌ها، تبدیل ایده‌ها به عمل و محصول و تجاری‌سازی آن‌هاست.

دستگاه توپ انداز، فن آوری نوینی به شمار می رود که به دست تولیدکنندگان داخلی تولید می شود و نسخه‌ای از آن، در اختیار یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه های فوتبال ایران قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه، شرایطِ بهتری برای رحمان احمدی، سرمربیِ گلر‌هایِ تیم سپاهان برای آموزش دروازه بانان ایجاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار