استاندار اصفهان خطاب به شهرداران استان اصفهان؛
استاندار اصفهان خطاب به شهرداران استان اصفهان گفت: در آستانه تغییر دولت بکوشید جایگاه و عزت خود را حفظ کنید، خودتان را ارزان نفروشید و با عزت از صحنه خدمت کنار روید و اجازه دهید تا تیم جدید، انتخابتان کنند.
کد خبر: ۹۸۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 03 August 2021

عباس رضایی در گردهمایی شهرداران استان اصفهان بااشاره به اینکه برخی در این برهه برای کسب جایگاه متوسل به رایزنی‌ های مختلف می‌شوند و عده‌ای طبق روال کنار می‌روند، افزود: ما بعنوان سربازان نظام باید دِین خود را به کشور و شهدا ادا کنیم و با تغییر سنگر، صحنه را خالی نکنیم و همیشه هم سرباز نظام باقی بمانیم.
استاندار اصفهان یادآور شد: دیروز در جلسه شورای اداری که بصورت مستقیم با ریاست جمهوری برگزار شد، به این موضوع اشاره کردم که زمانی که ما غرق در نعمت هستیم قدر آن را نمی دانیم و وقتی آن را از دست دادیم متوجه برکت آن می‌شویم و ما هیچکدام قدر این نعمت را ندانستیم.
رضایی گفت: من بعنوان فردی که تمام کشورهای جهان را دیده‌ام صادقانه می‌گویم که فقط کشور ما مشکل معیشتی ندارد اما شرایط ما با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه، با کشورهای دیگر متفاوت است.
وی تاکید کرد: اگر این تحریم‌ها در هر نظام و کشوری بود، دولت‌های آنها سقوط می‌کرد اما در کشور ما تدابیر مسوولان، همدلی، صبوری مردم و عنایت امان زمان(عج) باعث دوام تاب‌آوری مردم شد.
استاندار اصفهان در عین حال گفت: تحت تاثیر فضای مجازی مسموم و رادیوهای بیگانه که قسم خورده نظام هستند، قرار نگیریم و در میدان آنها بازی نکنیم و عزت، اقتدار، استقلال و جایگاه انسانی خود را حفظ کنیم.
وی در پایان به برخی پروژه های مهم روستاهای شهرستان‌های اصفهان و میزان پیشرفت چشمگیر آنها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار