تعداد مراکز واکسیناسیون فرهنگیان در استان اصفهان با افتتاح ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان به ۴۵ مرکز رسید.
کد خبر: ۹۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 01 August 2021

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه در این ۲ مرکز، روزانه بیش از یکهزار واکسن به فرهنگیان تزریق خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که تا پایان نیمه اول مرداد دُز اول واکسن کرونا به تمام فرهنگیان استان تزریق شود.

محمد اعتدادی افزود: تاکنون چهار هزار نفر از فرهنگیان استان در مقابل کرونا واکسینه شده اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور دُز دوم واکسن به این افراد تزریق شود.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر فرایند واکسیناسیون معلمان در ۱۰ شهرستان اصفهان شروع و در مابقی شهرستان‌ها هم یک پایگاه واکسیناسیون برای معلمان فعال شده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، تمام معلمان رسمی، پیمانی، خرید خدمات آموزشی، قراردادی و معلمان مدارس غیردولتی مشمول طرح واکسیناسیون فرهنگیان هستند.

وی انتخاب نوع واکسن برای معلمان را اختیاری دانست و گفت:واکسن سینوفارم چینی، کوو ایران برکت و واکسن‌های دیگر برای تزریق وجود دارد و معلمان می‌توانند هر نوعی واکسنی را که مایل اند برای تزریق انتخاب کنند.

وی با بیان اشاره به تلاش ها برای استقبال از مهر تحصیلی با شور، نشاط و سلامتی افزود: با اقداماتی که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با وزارت آموزش و پرورش بطور مشترک و بر اساس سند ملی واکسیناسیون ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام داده‌اند، این مهم پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار