معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه اصفهان از ثبت ۲۵ وقف جدید براساس نیازهای جدید جامعه به‌ویژه در حوزه امور عام‌المنفعه از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 31 July 2021

حجت الاسلام والمسلمین ولی‌الله روان با اشاره به اینکه وقف‌های جدید با توجه به کمبودهای موجود در جامعه انجام می‌شود افزود: سال گذشته نیز ۱۰۰ فقره وقف در موضوعات جدید از جمله در حوزه بهداشتی و درمانی، آموزشی، قرآنی و فرهنگی به ثبت رسید.

وی با تاکید بر اینکه وقف‌های جدید باید براساس الزامات و ضروریات جامعه باشد گفت: نیاز است که نیکوکاران استان و واقفان خیراندیش، برای وقف در حوزه اشتغال، مسکن و تحصیل جوانان و ایتام وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام روان افزود: اصفهان جزو استان‌های پیشگام در حوزه وقف‌های جدید و نوظهور است که با همت مسوولان و مردم نیکوکار استان این مهم محقق شده است.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع وقف، گفت: وقف باعث پایداری زندگی انسان‌ها می‌شود و صالحات و باقیاتی بررای زندگی دنیوی و اخروی مردم محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه اصفهان افزود: نهاد وقف یک نهاد پرخیر و برکت است که واقفان در پیش از اسلام و پس از اسلام و در کشورهای اسلامی این کار انسانی و اسلامی را برای کمک به خلق خدا انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار