معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: بر اساس مُصوبه ستاد مقابله با کرونا استان مقرر شد چراغ بوستان‌ها روشن و محدودیت استفاده از فضای باز این مکان‌ها بشرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی(استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) برداشته شود.
کد خبر: ۹۸۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 28 July 2021

ایوب درویشی با اشاره به تکثیر ویروس کرونا در موج جدید اظهار داشت: یکی از مطالبات اعضای ستاد کرونا تجدیدنظر در خاموشی بوستان‌ها و رفع اعمال محدودیت  ورود به این مکان‌ها بدلیل بی‌اثر بودن منع مردم از رفتن به پارک‌ها با وجود قطع برق بود.
وی افزود: با توافق اکثریت اعضای ستاد مبنی بر خطراتی که خاموشی بوستان‌ها و بسته بودن این اماکن و ترافیک حاشیه‌ای ناشی از آن به همراه داشت، قرار شد چراغ بوستان‌ها روشن و محدودیت استفاده از فضای آنها مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی(استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) با نظارت بیشتر برداشته شود.
معاون استاندار اصفهان با اشاره به لزوم التیام روحی خانواده‌هایی داغدار و برگزاری مراسم سوگواری برای جانباختگان تصریح کرد: مقرر شد مراسم سوگواری متوفیان در فضای باز آرامستان باغ رضوان با رعایت ضوابط کرونایی از ابتدای هفته تا چهارشنبه با نظارت و کنترل شهرداری، برقرار و فقط روزهای پنجشنبه و جمعه، محدودیت‌ها اعمال شود.
وی در ادامه با تاکید بر تاثیر واکسیناسیون و اهمیت گسترش آن گفت: درصددیم در استان مراکز تجمیعی واکسیناسیون را افزایش دهیم و برای این کار از نیروهای بسیج، هلال احمر و پشیبانی اصناف استفاده می کنیم.
درویشی اضافه کرد: ایجاد سه مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در مرکز شهر اصفهان و هفت مرکز در استان در دست بررسی است.
وی بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجامع خصوصی، صنفی و تجمیعی کاهش پیدا کرده است که باید با تشدید محدودیت‌ها، واحدهای مُتخلف پُلمب شوند.
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین از فرمانداران خواسته شد تا کمیته نظارتی مشترک، محدویت‌ ها را بیشتر اعمال کند.
درویشی گفت: طبق مُصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت فعالیت رستوران‌ها (بصورت بیرون‌بَر)و نیز قهوه‌خانه‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر، پاساژها و بازارهای سربسته، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی، شهربازی و باغ وحش ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی تشدید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار