استاندار اصفهان گفت: شتاب بخشیدن به عملیات واکسیناسیون موجب نجات جان افراد از خطر مرگ می‌شود که این کار در دستورات دینی ما نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۸۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 28 July 2021

عباس رضایی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه مرکز تجمیع واکسیناسیون ملک‌شهر اصفهان افزود: با شروع کرونا در کل استان بین تمام دستگاه‌ها هماهنگی و همدلی بسیار خوبی حاکم بود و بویژه بسیج استان همواره در همه عرصه‌ها آماده حضور بود.
وی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان ادامه داد: امروز شرایط استان خوب نیست و در اصفهان نگران پُر شدن تخت‌های بیمارستانی هستیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون افزود: راهی جز استفاده از واکسن و پذیرفتن محدودیت‌ها و فاصله اجتماعی نیست.
وی اظهار کرد: کشور در شرایط تحریم قرار دارد و دولتمردان در سطح ملی از همان ابتدا تلاش‌ بسیاری برای وارد کردن واکسن کردند ولی استکبار جهانی اجازه نداد واکسن زود به دست ما برسد.
رضایی با اشاره به تلاش‌ صورت گرفته برای تولید واکسن در داخل تصریح کرد: با امداد الهی واکسن در داخل کشور تولید شد و رهبر معظم انقلاب نیز از واکسن ساخت داخل استفاده کردند.
وی یادآور شد: سیره رهبر معظم انقلاب در تزریق واکسن بر این مساله تاکید دارد که همه مسوولان باید در راستای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون تلاش کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار