مرکز واکسیناسیون شهر جدید صدرا در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 28 July 2021

تابناک فارس به نقل از آنا: مرکز بزرگ واکسیناسیون شهر جدید صدرا در سالن ورزشی دانشکده هنر و معماری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، دانشگاه علوم پزشکی فارس و مرکز بهداشت والفجر شیراز آغاز به کار کرد.

در این پایگاه با ایجاد هفت خط واکسیناسیون از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ بعدازظهر، امکان تزریق بیش از هزار دُز واکسن در هر روز فراهم شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس درباره راه‌اندازی این مرکز  اظهار کرد: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از جنس مردم و برای مردم است و در همه صحنه‌ها در کشور حضور پررنگی از خود بر جای گذاشته است، تکلیف خود دانستیم با تمام ظرفیت‌ها وتوانایی‌های موجود گام در راه خدمت و سلامت مردم برداریم.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم بیان کرد: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی درباره واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان و همکاری با سازمان‌های مربوط در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای واکسیناسیون آحاد مردم از رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان خواستیم بلافاصله با مسئولان در شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و از تمام ظرفیت‌ها در این امر مهم استفاده کنند.

 

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و مرکز بهداشت والفجر و دست‌اندرکاران راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون شهر جدید صدرا اضافه کرد: اقدامات شرکت‌های دانش‌بیان و مراکز رشد و تحقیقاتی، معاونت علوم پزشکی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دیگر حوزه‌های دانشگاه استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در کنار مردم و سازمان‌های مربوط، هدف‌شان جز سلامتی مردم و مرهم دردهای مردم نیست.

برچسب ها: مرکز ، واکسن ، واکسیناسیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار