معاون آموزشی دانشگاه شیراز اعلام کرد که کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، در روزهای ششم تا هشتم مردادماه جاری با حضور ۳۴هزار و ۱۰۵داوطلب در فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 28 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا افشاری‌فر چهارشنبه ۶ مرداد طی گفت‌وگویی با خبرنگاران در خصوص کنکور کارشناسی ارشد۱۴۰۰ توضیح داد: از میان ۶۳۴هزار و ۵۴ نفر شرکت‌ کننده در آزمون کارشناسی ارشد در کل کشور، ۳۴هزار و ۱۰۵نفر در استان فارس، در ۲۷۴ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

او افزود: آزمون کارشناسی ارشد امسال در ۱۳شهرستان استان یعنی اقلید، جهرم، آباده، داراب، فسا، لار، لامرد، کازرون، فیروزآباد، مرودشت، ممسنی، نیریز و شیراز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در فارس گفت: ۲۱هزار و ۴۴۵ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد در حوزه‌های شهر شیراز آزمون خواهند داد که از این تعداد ۱۴هزار و ۴۴۰نفر در حوزه‌ دانشگاه شیراز حضور خواهند یافت.

افشاری‌فر با تأکید بر اینکه برای برگزاری این آزمون، تمهیدات لازم به‌منظور حفظ سلامت افراد و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است، عنوان کرد: امسال تعداد حوزه‌ها و روزهای آزمون برای کاهش تراکم داوطلبان افزایش یافته و آزمون‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با نظارت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار