فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اولویت سپاه اصفهان در زمان حاضر در مقابله با همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، مشارکت و کمک‌رسانی در گسترش واکسیناسیون کرونا و ایجاد مراکز تجمیعی است.
کد خبر: ۹۸۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 27 July 2021

سردار پاسدار مجتبی فدا افزود: سپاه و بسیج اصفهان از روزهای نخست همه گیری کرونا در مقابله با این بیماری در ضد عفونی کردن، تامین وسایل حفاظتی و ضد عفونی کننده و کمک به کادر درمان و درمان بیماری کارهای زیادی انجام دادند و امروز در زمینه واکسیناسیون کرونا از ظرفیت های خود استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های خود به دستگاه‌های اجرایی در مقابله با چالش‌ها و موانع پیش روی کشور کمک کردند، اظهار داشت: این روزها که کشور درگیر شیوع ویروس کروناست تلاش می‌کنیم تا در واکسیناسیون کرونا که به کاهش واگیری بیماری کووید ۱۹ و تعداد مبتلایان و تلفات آن منجر می‌شود، کمک کنیم.

سردار فدا با بیان اینکه ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کلانشهر اصفهان با استفاده از ظرفیت نیروهای سپاه و بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان راه اندازی شد، اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز ظرفیت تزریق واکسن در این شهر ۱۰ درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: جمعی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و افرادی که در رسته بهداری و درمانی در دوران دفاع مقدس شاغل بودند و تجربه زیادی در این زمینه دارند به همراه گروه های جهادی و دانشجویان بسیجی این امکان را فراهم کردند که مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در شرق این شهر با هدف کاهش تردد و مشکلات مردم در جابه‌جایی و جلوگیری از تجمع راه‌اندازی شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید نیز به زودی در اصفهان افتتاح خواهد شد.

سردار فدا همچنین با بیان اینکه مجموعه سپاه در استان اصفهان تا کنون سه شهید مدافع سلامت در دوران شیوع ویروس کرونا داشته است، تاکید کرد: نیروهای بسیج و سپاه در کنار کادر درمان زحمات زیادی کشیدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: این نوید را می‌دهیم که تلاش شهدای عرصه سلامت را ناتمام نمی‌گذاریم، در این عرصه ایستاده ایم و کاری می‌کنیم که مردم در کمال آرامش و ایمنی بتوانند زندگی جاری خود را داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار