آیین رونمایی از پروژه بزرگ قرآنی آوای معرفت مشتمل بر ترتیل خوانی کل قرآن به شکل تندخوانی همراه با آواهای ایرانی-فارسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 27 July 2021

 آیین رونمایی از پروژه بزرگ قرآنی آوای معرفت مشتمل بر ترتیل خوانی کل قرآن کریم به شکل تند خوانی همراه با ملودی و آواهای ایرانی-فارسی برای اولین بار در کشور به همت موسسه معرفت و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این آیین علمای حوزه علمیه، قاریان برجسته، برخی نمایندگان مجلس و اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی، قرآن دوستان و خادمان قرآن حضور داشتند.

آیت الله نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این مراسم سخنرانی کرد و همچنین از چند تن از قاریان برجسته اصفهان توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، مراحل تولید این کار نزدیک به ۴۴۰ ساعت ضبط استودیویی با میانگین۲ تا ۴ ساعت در روز بدون وقفه طی ۳ماه انجام شده و با احتساب زمان ویرایش، کارشناسی و تنظیم، حدود ۱۱۰۰ ساعت زمان صرف شده است، همچنین قرار است اپلیکیشن کاربردی آوای معرفت به زودی با خدمات ارزنده دیگری از جمله داستان ها و قصه های قرآنی، تفسیرهای کوچک قرآنی، ادعیه قرآنی و زیارات به صورت رایگان برای عامه مردم عرضه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار