مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود:
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: تاکنون برای حدود 40 درصد از مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی بن رود سند صادر شده است.
کد خبر: ۹۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 27 July 2021

امرالله اصغری ورزنه با بیان اینکه با توجه به وسعت دو بخش بن رود و جرقویه علیا تعداد زیادی از مساجد، حسینیه و اماکن مذهبی در این منطقه وجود دارد، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان اوقاف و تفاهم‌نامه این سازمان با سازمان ثبت املاک و اسناد، صدور سند برای این اماکن در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر چهار فقره سند مالکیت مربوط به مسجد حاج سید حسن، مسجد ملاباقر، سرویس بهداشتی مسجد حاج سید حسن و مسجد حضرت ابوالفضل شهر حسن آباد دریافت شده است، اضافه کرد: متراژ مجموع این مساجد یک هزار و 280 متر است.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود با بیان اینکه اطلاعات این مساجد در سامانه جامع املاک کشور نیز ثبت شده است، تصریح کرد: تا کنون برای دود 40 درصد از مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی این منطقه سند صادر شده و مابقی در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 5 سند جدید برای موقوفات این منطقه دریافت شده است، اضافه کرد: سند حمام دولت شهر حسن آباد از مهم ترین این اسناد است.
اصغری با بیان اینکه این حمام قبلاً کاربری بهداشتی و خدماتی داشته و به موزه تغییر کاربری داده است، ابراز داشت: ارزش ریالی حمام حدود 350 میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار