معاون امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص چرایی پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۹۸۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ 25 July 2021

حجت الاسلام اصغر توسلی با اشاره به پلمب ساختمان موقوفه اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اظهار داشت: مسئولان چندین سال هست اجاره موقوفه را پرداخت نکرده‌است.
وی با بیان اینکه از مدت ها قبل در خصوص پرداخت اجورمعوقه ورزش و جوانان با مسئولان ورزش و جوانان استان اصفهان و شهرستان کاشان جلساتی را برگزار کردیم، ابراز داشت: این جلسات نیز نتیجه‌ای نداد و در نتیجه برای احیای حقوق موقوفه موضوع را در مراجع قضایی پیگیری کردیم.
معاون امور ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در اواخر سال ۹۶ حکم بدوی مبنی بر پلمب این موقوفه صادر شد، ادامه داد: این حکم بدوی درسال ۹۷ در دادگاه تجدیدنظر نیز تایید و اجازه اجرای حکم نیز برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صادر شد.
وی با بیان اینکه پس از صدور این حکم نیز جلساتی را با مدیرکل و معاون حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای رسیدگی به این پرونده برگزار کردیم، اضافه کرد: این جلسات نیز راه به جایی نبرد و پس از چند بار مهلت دادن و در آخرین مرتبه نیز بیش از یکماه مهلت ، حکم قضایی در خصوص این موقوفه اجرا شد.
حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه پس از پلمب این مرکزما راهکار برای حل مشکل داریم : این در حالی است که مسئولان اداره ورزش و جوانان عزمی برای حل مشکل ندارند
وی تصریح کرد: نیت این موقوفه نیز خیرات و مبرات است و اوقاف وظیفه پیگیری تحقق نیت واقف را دارد و در این زمینه شرع و قانون اجازه کوتاهی را نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار