در دو سال گذشته
مدیرکل امور مالیاتی اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امورمالیاتی اردستان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در سه سال گذشته تدوین بسته حمایتی موجب رضایتمندی ۹۵ درصداز مودیان شده است افزود: هیچ واحد تولیدی بخاطر مالیات در سطح استان تعطیل نشده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 25 July 2021

بهروز مهد لوروز با اشاره اینکه در سه سال گذشته کمک به شهرداری‌ها ودهیاری‌های از محل ارزش افزوده رشد سه برابری داشته است گفت: این عوارض طبق قانون جدید از ۳ به ۴درصد ارتقا یافته که در سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و در ۴ ماهه امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عوارض ارزش افزوده در سطح استان توزیع شده است.
فرماندار اردستان هم در این جلسه گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده در این سال‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری هاافزایش داشته، ولی مشکلی که در شهرستان وجود دارد موضوع توزیع این عوارض برمبنای جمعیت است که اردستان بدلیل مهاجرت مردم از آن، با کمی جمعیت مواجه و تخصیص اعتبار آن کم است.
حمیدرضا تاملی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰درصد بودجه شهرداری‌ها از ارزش افزوده تامین می‌شود افزود: از ۷ دهستان اردستان ۶ دهستان محروم هستند و۲۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بوده نیاز به حمایت بیشتری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار