از ابتدای اجرای طرح آب امید در اصفهان هشت درصد قبوض آب بهای اصفهانی‌ها مشمول این طرح شده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 25 July 2021

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح آب امید از دی ماه پار سال تاپایان خرداد، ۱۳ میلیارد ریال در قالب طرح ملی «آب امید» به مشترکان تخفیف داده شده است گفت: از مجموع چهار میلیون و ۵۷۰ هزار قبض آب بهای صادر شده در اصفهان در شش ماهه اخیر، ۳۷۰ هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شد.
میثم اعلایی افزود: در قالب این طرح، مشترکان مسکونی با متوسط مصرف کمتر از پنج مترمکعب در ماه مشمول معافیت از پرداخت صورتحساب آب بها می‌شوند.
مدیر دفتر خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرای طرح آب امید را فرصتی برای بهینه سازی فرهنگ مصرف بین مشترکان دانست و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برقراری عدالت اجتماعی و مدیریت مصرف آب است.
اعلایی با بیان این که در قالب این طرح، مشترکان مسکونی بر اساس متوسط مصرف ماهانه به چهار دسته تقسیم می‌شوند، افزود: دسته اول مشترکان کم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا ۵ متر مکعب، دسته دوم با عنوان مشترکان خوش مصرف با متوسط مصرف بین ۵ تا ۱۴ متر مکعب، دسته سوم مشترکان پرمصرف با متوسط مصرف بیش از الگو (۱۴ متر مکعب تا دو برابر الگو) و دسته چهارم مشترکان بد مصرف با میزان مصرف بالاتر از ۲ برابر الگوی مصرف هستند.
وی گفت: با صدور صورت حساب در هر دوره طی پیامی وضعیت مصارف آب مشترکان و طبقه‌ای که از نظر مصرف آب در آن قرار گرفته اند اطلاع رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار