امام جمعه اصفهان گفت: افزایش حقوق باعث افزایش تورم می‌شود، دولت باید مانع این رشدتورم شود، افزایش حقوق در حالی که تورم همواره مازاد بر این افزایش است درعمل مشکلی را حل نمی‌کند.
کد خبر: ۹۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 24 July 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، اظهار داشت: اشتباه برخی صنایع و مجموعه‌ها این بود که نیروهایشان را بیمه تأمین اجتماعی نکردند و خودشان صندوق بیمه برای نیروی انسانی خود ایجاد کردند.

وی افزود: افزایش حقوق باعث افزایش تورم می‌شود، دولت باید مانع این رشد تورم شود، افزایش حقوق در حالی که تورم همواره مازاد بر این افزایش است در عمل مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به افزایش قیمت محصولات مختلف و زیان دیدن تولید کنندگان به علت قطعی برق و تعطیلی واحدهای تولیدی، گفت: دامداران برای هر گاو روزانه حداقل ۵۰ هزار تومان باید هزینه کنند، در چنین شرایطی هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و نمی‌توان انتظار داشت شیر گران نشود.

وی از بهبود شرایط بیمه شدگان تأمین اجتماعی اصفهان در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد و گفت: باید همواره خدمات تأمین اجتماعی به سمت بهتر شدن و بیشتر تأمین کردن مردم برود و این موضوع نیازمند مدیریت جهادی و هوشمندانه است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات دامداران و کشاورزان، گفت: بی‌تدبیری‌و تحریم‌های ظالمانه غرب مشکلاتی را برای جامعه و مردم ایجاد کرده و ضربه‌های بسیاری به کشور وارد کرده است.

در ادامه این نشست مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، با بیان اینکه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است، گفت: نسبت به اسفند سال گذشته حداقل حقوق‌ها را ۲ برابر کردیم البته این مبلغ نسبت به تورم و گرانی موجود ناچیز است اما توان ما در همین حد بوده است.

محسن ریاضی با اشاره به ممکن بودن حل کردن اختلافات میان دستگاه‌ها برای هم افزایی بیشتر و ساخت درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و رسیدگی به امور مردم، اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده است که بتوانیم خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه دهیم ضمن اینکه در حد امکان خدمات مناسبی در حوزه درمان و پرداخت مستمری داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار