ظهر امروز، شماری از دامداران در نشست مشترک با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دیوان محاسبات استان اصفهان، دغدغه های خود را مطرح کردند و خواستار حل مشکلات شدند.
کد خبر: ۹۸۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 24 July 2021

دامداران در این نشست اعلام کردند: کمبود علوفه ما را مجبور کرده که دام های خود را زود هنگام کشتار کنیم که این فاجعه، نتایج زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

دامداران در این نشست اعلام کردند: امروز ما گرفتار شده ایم و ادامه این وضعیت در ماه های آینده منجر به افزایش نجومی قیمت لبنیات و گوشت می شود و مردم به دردسر خواهند افتاد.

کمبود علوفه، افزایش چند برابری قیمت نهاده های دامی، افزایش هزینه های تولید، تحویل ندادن بارهای خریداری شده و جولان دلالان در بازار از مشکلاتِ مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در این جلسه تمامی مشکلات و راهکارهای موجود برای حل مشکلات را جمع آوری کردیم و در مجلس، این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

عباس مقتدایی با بیان این که بخشی از ماموریت ها و مسئولیت های دستگاه های اجرایی بر زمین مانده است، افزود: دامداران از نظر سرمایه در گردش بسیار ضعیف شده اند و منابعِ تغذیه ای و انبارهای آنان خالی شده و در بخش تامینِ علوفه مشکل دارند و باید در این خصوص فکر جدی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار