اولین دوره جامع آموزشی و توانمندسازی جوانان با عنوان "بازنویسی داستان زندگی" از سوی فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 24 July 2021

مدیر فرهنگسرای تخصصی پرسش درباره برگزاری این رویداد اظهار داشت: برنامه "جوانی فصل رویش" در گذشته به صورت ماهیانه و با موضوعات مرتبط با جوانان از سوی فرهنگسرای پرسش برگزار می‌شد و هم‌اکنون تصمیم گرفته‌ایم این موضوعات را در طرحی جامع و در بسته کامل آموزشی و توانمندسازی به مخاطبان خود ارائه دهیم.
نفیسه مظاهری افزود: در رویداد بازنویسی داستان زندگی، موضوع زندگی هدفمند توسط شاهین فرهنگ پژوهشگر حوزه روانشناسی، موضوع انتخاب بهترین مسیر تحصیلی و شغلی از سوی محمدرضا عابدی دکترای مشاوره و رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان، موضوع انتخاب همسر شایسته توسط حمید حبشی پزشک، روانشناس و متخصص حوزه جوانان و موضوع خودشفابخشی زخم‌های عاطفی از سوی زهره لطیفی دکترای روانشناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور ارائه می‌شود.
وی درباره مزیت‌های این دوره جامع آموزشی و توانمندسازی گفت: پس از ثبت‌نام از متقاضیان تست کیفیت زندگی که یک آزمون جهانی است گرفته می‌شود که فرد به 26 پرسش پاسخ می‌دهد. در پایان دوره نیز تست دیگری از فرد گرفته می‌شود تا مشخص شود برگزاری این دوره چقدر روی کیفیت زندگی جوانان اثر داشته است. همچنین پس از آزمون آنلاین به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره ارائه می‌شود.
مظاهری با اشاره به انجام پرسش و پاسخ آنلاین در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای پرسش در طول برگزاری کارگاه‌های آنلاین تصریح کرد: این کارگاه‌ها از پنجم مردادماه تا 31 شهریورماه امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود که در پایان دوره فیلم‌های آن در اختیار افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند قرار داده می شود.
وی ادامه داد: با توجه به تغییرات سریع در دنیای کنونی تمام افراد به‌خصوص جوانان باید مجهز به توانمندی‌هایی باشند تا بتوانند مسیر زندگی خود را به بهترین وجه ممکن ترسیم و طی کنند. هدف ما از برگزاری رویداد بازنویسی داستان زندگی ترسیم چشم‌انداز زندگی جوانان با برگزاری چهار کارگاه تخصصی با حضور اساتید برجسته کشوری و در نهایت کمک به رشد فردی و اجتماعی جوانان است.
گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا سوم مردادماه با مراجعه به وب‌سایت فرهنگسرای تخصصی پرسش به نشانی porsesh.ir ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار