در شبانه روز گذشته هزار و ۴۵ بیمار جدید در استان اصفهان (غیر از کاشان و آران و بیدگل) به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 22 July 2021

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند، گفت: در حال حاضر در مراکز درمانی ۲۲ شهرستان استان، هزارو۸۴۵ نفر بستری هستند.
آرش نجیمی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند، افزود: در این بازه زمانی ۱۱۷ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.
وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا فوت کردند که به طور قطع، علت فوت ۱۲ نفر آن‌ها کرونا بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شهرستان‌های اصفهان ، شاهین شهر و میمه، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان، نایین، نجف آباد، سمیرم، فلاورجان، فریدن، گلپایگان، آران و بیدگل، اردستان، کاشان و نطنز دروضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

نجیمی با بیان اینکه شهرستان‌های برخوار، تیران و کرون، چادگان، بوئین میاندشت، دهاقان، فریدونشهر، خوانسار و مبارکه نیز در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است، افزود: شهرستان خور و بیابانک تنها شهرستان با وضعیت زرد کرونا در استان اصفهان است.

وی درادامه تاکید کرد: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های اصفهان، اردستان، نطنز و کاشان در وضعیت هشدار است و از شهروندان درخواست داریم نسبت به سلامتی خود بیشتر توجه داشته باشند.

این درحالی است که برخی از مردم به بهانه های مختلف رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی نمی گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار