معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۰۱ هزار تن کالای اساسی ‌و نهاده‌های دامی در ۲۹ روز اول تیر جاری به استان حمل شده است.
کد خبر: ۹۸۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 22 July 2021

محمدعلی صلواتی افزود: این کالاها بصورت برنامه‌ ریزی شده و به همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای  اصفهان از بندر امام به این استان حمل شده‌ است.

وی ادامه داد: در مدت مزبور ۴۳ هزار و ۴۴۵  بارنامه از مبدا این بندر در کشور صادر شده که چهار هزار و ۵۶۹ فقره آن به مقصد اصفهان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان یادآور شد: ۱۱ درصد از مجموع بارنامه‌های که در این مدت در کل کشور از مبدا بندر امام صادر شده، متعلق به اصفهان بوده و این استان رتبه نخست صدور بارنامه و حمل بار در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از کالاهای اساسی به مقصد اصفهان حمل شده است، خاطرنشان کرد: اصفهان از نظر کالاهای حمل شده به استان های مقصد، در ۱۰ روز اخیر بر اساس تناژ حمل شده در جایگاه اول است و پس از آن استان های تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.

صلواتی ادامه داد: با آغاز طرح مشارکت ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها در جابه جایی کالاهای اساسی، روزانه بطور میانگین حدود سه هزار و ۷۴۱ تن کالای اساسی و نهاده دامی از  بندر امام به استان اصفهان منتقل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: با همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل استان، حمل کالاهای اساسی بر اساس برنامه‌ای مدون در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار