مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه برای مددجویان این مجموعه در سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل شده است، گفت: در سراسر استان ۲۳۷ واحد مسکونی در حال احداث است.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 18 July 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان  در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با بیان اینکه در سال گذشته در مقایسه با سال غیر کرونایی، در بحث آمار فوتی سالمندان کاهش داشتیم، تاکید کرد: سال ۹۹ سال دشواری به دلیل شیوع بیماری کرونا برای جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی بود.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ سالمند در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان سمنان انواع خدمات را دریافت می‌کنند، افزود: تزریق واکسن به تمامی‌معلولان و سالمندان انجام شده است همچنین باید گفت بیش از ۱۳ هزار معلول در سراسر استان شناسایی و خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ کمپ ترک اعتیاد در استان وجود دارد و همچنین نخستین مرکز جامع ترک اعتیاد سال گذشته در استان راه اندازی شده است، تاکید کرد: در سال قبل ۶۰۰ فرصت اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان سمنان فراهم شد که ۱۰۰ فرصت شغلی از این تعداد برای معتادان پاک شده بود.

ایزد پور با بیان اینکه برای مددجویان این مجموعه در سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل شده است، گفت: در سراسر استان ۲۳۷ واحد مسکونی در حال احداث است از سوی دیگر برای ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهزیستی ۲۱ مرکز مثبت زندگی به صورت پوشش کامل در استان راه اندازی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار