در یک هفته اخیر
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در هفته گذشته شش مورد حادثه مربوط به رودخانه در اصفهان داشتیم، گفت: یک نفر در رودخانه زاینده رود غرق شد و پنج نفر دچار حوادثی مثل گیر کردن در وسط رودخانه و سقوط در آب شدند.
کد خبر: ۹۷۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ 17 July 2021

آتشیار فرهاد کاوه آهنگران اظهار کرد: با بازگشایی جریان آب در رودخانه زاینده رود در هفته گذشته پنج مورد حادثه مربوط به رودخانه در اصفهان داشتیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک نفر در رودخانه زاینده رود غرق شد، افزود: چهار نفر دیگر نیز دچار حوادثی مثل گیر کردن در وسط رودخانه و سقوط در آب شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از زمان جاری شدن آب در زاینده رود نیروهای آتش نشان و متخصص در غواصی، با امکانات و تجهیزات کامل نجات از آب، به صورت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده ایمنی شهروندان را ۲۴ ساعته تامین می کنند.

وی با اشاره به خشک بودن رودخانه زاینده رود و انتظار طولانی مردم برای بازگشایی جریان آب در این رودخانه، گفت: متأسفانه آب برای مدت کمی در رودخانه زاینده رود جاری است و به همین دلیل شاهد شلوغی فضاهای اطراف زاینده رود هستیم.

کاوه آهنگران با اعلام اینکه روزانه ۴۰ آتش نشان با خودرو و موتور سیکلت و پیاده با آمادگی کامل و تجهیزات تخصصی در حال گشت زنی و استقرار در محل‌های شلوع حاشیه رودخانه هستند، افزود: پنج ایستگاه در مسیر رودخانه داریم که اکیپ نجات در آب و خودروی مخصوص غواصی در آن مستقر است.

وی با بیان اینکه مکان های پر خطر و پر جمعیت حاشیه رودخانه توسط آتش نشانان نوار خطر کشیده شد، از شهروندان اصفهانی خواست با رعایت نکات ایمنی و به ویژه مراقبت ویژه از فرزندان خود و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، از وقوع حوادث تلخ پیشگیری کنند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه امروز (شنبه-۲۶ تیرماه) نیروهای واحد غواصی آتش نشانی اصفهان در حال گشت زنی بودند که پسر بچه شش ساله در محدوده پل خواجو دچار حادثه سقوط در رودخانه شد، اما بلافاصله آتش نشان میری از پرسنل غواص ایستگاه شماره ۵ کودک را رویت کرده و اقدام به نجات او کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار