تابناک: در دل یک برنامه «استند آپ کمدی »امیرمهدی ژوله طعنه ای تلخ زد به یکی از بزرگترین معضلات فوتبال ایران.
کد خبر: ۹۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 19 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر مهدی ژوله نویسنده سرشناس برنامه های طنز یکی از 8 نفر برتر مسابقه خندوانه برتر بود که به امین حیایی خورد. ژوله در دل اجرای نمایش کمدی اش به سراغ ستاره های فوتبال رفت.

 او شلنگ قلیانی از جیبش بیرون کشید و از این گفت که می شود فوتبالیست شد و رفت به قهوه خانه و قلیان کشید. ژوله که سالها کار روزنامه نگاری ورزشی کرده و بخوبی با فضای فوتبال ایران آشناست و خیلی از ستاره های فوتبال را می شناسد، بی دلیل به سراغ معضل قلیان نرفته بود. اینکه خداداد عزیزی از قلیان کشیدن بازیکنان می گوید و تاکید دارد 70 درصد فوتبالیست های ایرانی قلیان می کشند.

درحالی که قرار بود از ابتدای سال 2015 از ورزشکاران تست نیکوتین گرفته شود و حتی کشیدن دخانیات هم برای فوتبالیست های حرفه ای جرم باشد، هنوز این قانون در کشورمان اجرایی نشده است.

 به همین دلیل بسیاری از چهره های سرشناس فوتبال مان بدون قلیان سر نمی کنند و نشستن در اماکن عمومی و پک زدن به قلیان را یک فضیلت برای خود می دانند. چهره های سرشناسی که خیلی از آنها بهترین های تیم های محبوب پایتخت یا بازیکنان تیم ملی فوتبال مان هم هستند. باور ندارید؟ اسم هر کدام شان را برای جست و جو در جست وجو گر گوگل وارد کنید و تصاویر داده شده را نگاهی بیاندازید.

زاوش محمدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار