معاون میراث‌فرهنگی اصفهان :
تابناک: معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: به زودی با توجه به اساسنامه‌ای که صورت گرفته در راستای توسعه گردشگری، قطار گردشگری اتریش به اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 19 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محسن یارمحمدیان با اشاره به توسعه گردشگری در اصفهان اظهار داشت: در سفری که رئیس‌جمهور اتریش به اصفهان شد و بر‌اساس برنامه‌هایی که در راستای توسعه گردشگری داریم، قرار شد قطار گردشگری اتریش به اصفهان راه‌اندازی شود.

وی افزود: این قطار گردشگری جدای از قطار گردشگری اروپائی است که به کشور سفر کرده و به اصفهان نیز سفر می‌کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: اساس‌نامه این قطار گردشگری نوشته شده اما هنوز زمان‌های این سفرها مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از آخرین قطار گردشگری که به اصفهان آمد، تاکنون قطار گردشگری اروپائی به اصفهان سفر نکرده اما با شواهدی که در دست داریم، همه نشان از این دارد که تاکنون وضعیت خوبی را داشته‌ایم و حتی در آینده هم‌چنان با موج گردشگران خارجی در اصفهان مواجه می‌شویم.

یارمحمدیان افزود: در نظر داریم که برای قطار گردشگری اتریش ایران از قطارهای ایرانی از محصولات نورالرضا استفاده کنیم، این قطارها با کیفیت بوده و مناسب گردشکران خارجی نیز است. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آینده درخشانی از صنعت گردشگری در اصفهان به چشم می‌خورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار