سخنگوی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد محسن رضایی در اصفهان گفت: سند راهبردی انقلاب اقتصادی دولت اقدام و تحول محسن رضایی ویژه استان اصفهان با ۲۸۷ صفحه منتشر شد.
کد خبر: ۹۷۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 16 June 2021

نورالله جویا با اشاره به فعالیت ۵۰ ستاد انتخاباتی در استان اصفهان برای حمایت از محسن رضایی اظهار داشت: این ستادها با راهبری ستاد مرکزی واقع در اصفهان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی این ستاد تاکنون اقشار مختلف جامعه با حضور در ستادهای حمایت خود از این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: جریانات سیاسی، نیروهای انقلاب، اصولگرایان و اصلاح طلبان و اقشار مختلف کارگری، ورزشکاران، بانوان، نخبگان، صنعتگران و دانشگاهیان حمایت خود را اعلام کردند.

سخنگوی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد محسن رضایی در اصفهان افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به ستادهای انتخاباتی و پر کردن فرم‌های هوادار به جمع حامیان این نامزد ریاست جمهوری بپیوندند.

وی در ادامه با اشاره به تدوین سند راهبردی انقلاب اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: این سند که توسط محسن رضایی نوشته شده با همکاری پژوهشگران، اقتصاددانان، دانشگاهیان و مراکز علمی تدوین و همه ظرفیت‌ها و نیازهای استان اصفهان در آن احصاء شده است.

جویا ادامه داد: متقاضیانی که قصد دارند از جزئیات این سند مطلع شوند به سایت محسن رضایی و یا دولت مردم مراجعه و سند را مطالعه کنند.

وی همچنین به برگزاری همایش بزرگ حامیان محسن رضایی در اصفهان خبر داد و گفت: این همایش بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فولادشهر برگزار می‌شود و محسن رضایی نیز در این جلسه به صورت ویدئو کنفرانسی سخنرانی خواهد داشت.

این سند راهبردی در 5 فصل تدوین شده است. در فصل اول آن به اهداف بنیادین سند و تحلیل داده پرداخته شده است. 

در فصل دوم و سوم تحلیل محیط بیرونی و تحلیل محیط درونی در اولویت قرار داده شده و بررسی وضعیت، فشارها و روندها در ابعاد سیاسی، اقتصادي، اجتماعی، محیط زیستی و ارتباطی و تعیین عوامل و فرایندهاي فرهنگی مانع و پیشبرنده توسعه استان اصفهان در ابعاد گوناگون مهمترین مولفه ها بوده است که به آنها پرداخته شده است.

در فصل چهارم و پنجم این سند رویکرد راهبردی و تدوین راهبردها و سیاستها مورد ارزیابی قرار داده شده است.

سند راهبردی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار