سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه صندوق های اخذ رای حتی الامکان در فضای باز مستقر شود،گفت: سامانه و برنامه کاربردی ویژه "انتخاب ایران" به آدرس http://entekhabiran.moi.ir به‌منظور اطلاع رای‌دهندگان از نزدیکترین و خلوت‌ترین شُعبه راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 15 June 2021

حجت‌الله غلامی افزود: صندوق‌های اخذ رای حتی‌الامکان در فضای باز مستقر شود و در فضای سرپوشیده بایستی درب و پنجره‌ها بصورت کامل باز و از سیستم تهویه برخوردار باشد.
وی بیان کرد: پیش‌بینی شده است تا برای شُعبه‌های بالای یک‌ هزار رای ناظر بر آمار انتخابات دوره‌های قبل، حتما صندوق رای اضافه و عوامل اجرایی اختصاصی برای هر صندوق در نظر گرفته شود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان تصریح کرد: به منظور کاهش تراکم جمعیت در روز انتخابات، در این دوره بیش از ۳۰۰ صندوق رای در استان اضافه شده است.
وی اظهار داشت: ساعت اخذ رای از ساعت هفت صبح آغاز و در صورت نیاز تا ۲ بامداد روز بعد تمدید خواهد شد.
غلامی بیان کرد: برای هر ۲ تا ۳ شعبه اخذ رای یک ناظر بهداشتی از مرکز بهداشت و درمان یا هلال احمر در نظر گرفته شده است که بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت کامل دارند.
وی تاکید کرد: استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی شخصی برای رای دهندگان الزامی است و فرد رای دهند باید خودکار اختصاصی با خود به همراه داشته باشند.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در شُعبه‌های شهرستان اصفهان و شاهین شهر که اخذ رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر بصورت الکترونیکی صورت می‌گیرد رای‌دهندگان باید حتما از دستکش‌های یکبار مصرف که در شعبه در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده کنند.
وی همچنین تاکید کرد: روسای دانشگاه‌ها با توجه به اینکه زمان انتخابات ممکن است تا ۲ بامداد به طول انجامد امتحانات احتمالی روز شنبه ۲۹خرداد را به روز دیگری موکول کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار