قرارگاه‌های انتخاباتی گام دوم و سلام، پس از ائتلاف بایکدیگر ، لیستی مشترک را به عنوان نامزدهای اصلح ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی نمودند.
کد خبر: ۹۷۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 10 June 2021

این لیست، پس از طی فرآیندی دقیق و شفاف و ساعت‌ها مصاحبه با نامزدهای مختلف و به اشتراک گذاشتن دریافت‌های کارشناسان دو قرارگاه با یکدیگر، از طریق اقناع و اجماع، حاصل شده است.

اعضای این لیست ۱۳نفره، افرادی کارآمد، متخصص و متعهد به شمار می‌روند که حضور آنها در شورای اسلامی شهر اصفهان می‌تواند منشأ تحول، پویایی و تعالی روزافزون شهر باشد.
مهمترین هدف از تهیه‌ی این لیست، ایجاد وحدت و همدلی در جبهه نیروهایانقلاباسلامی و کشف و معرفی نامزدهای اصلح به شهروندان عزیز بوده است.
امید است که ائتلاف صورت پذیرفته که بر مبنای گفتمان های واحد و انقلابی دو قرارگاه بوده ، و به دور از هرگونه سهم_خواهی و صرفاً جهت انجام تکلیف صورت پذیرفته، الگویی برای تمامی احزاب و تشکل های سیاسی و اجتماعی گردد.

اسامی لیست وحدت نیروهای انقلاب اصفهان اعلام شد
در پایان ضمن تأکید برحمایت دو قرارگاه از «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، لیست کاندیداهای اصلح ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل معرفی میگردد:
۱-مهندس مژگان ابراهیمی
۲-مهندس رضوان اصغری
۳-مهندس رضا امینی
۴-سیدرضا حکیم‌فعال
۵-دکتر عدنان زادهوش
۶-دکتر احمد شریعتی
۷-دکتر غلامحسین صادقیان
۸-عباسعلی علیخاصی
۹-حجت‌الاسلام مهدی فوقی
۱۰-مجید نادرالاصلی
۱۱-مهندس بهروز نصر آزادانی
۱۲-عباسعلی نصوحی
۱۳-دکتر حامد یزدیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار