مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش طوفان گرد و خاک در شمال و شرق اصفهان شب گذشته به کاهش میدان دید و اختلال در تردد در جاده‌ها منجر شد.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 24 May 2021

منصور شیشه فروش سرعت وزش طوفان دیشب  را ٧٠ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: بر اثر این پدیده جوی درمسیر کاشان، نطنز و شرق اصفهان، یک فقره تصادف در کنارگذرشرق اصفهان گزارش شد.

وی اظهار داشت: همچنین بر اثر بارش و رگبار در منطقه نیاسر ،قمصر و اردستان ، روان آب‌هایی ایجاد و به هفت دستگاه خودرو امدادرسانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، همچنین به برخورد صاعقه در نهضت آباد از توابع شهرستان نجف‌آباد اشاره کرد و گفت: این حادثه  روز گذشته به مرگ یک تن  و مصدوم شدن فرد دیگر منجر شد.

وی تعداد موارد حوادث ناشی از صاعقه از ابتدای سالجاری تاکنون را چهار فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک نفر فوت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جمله مکان‌های امن در زمان صاعقه را قرارگرفتن در خودروهای روبسته و  دره‌های کم عمق عنوان کرد و گفت: به زارعان، دامداران و باغداران نیز توصیه می‌شود که ضمن احتراز از حضور در فضاهای باز، در مکان های سرپوشیده قرار بگیرند و توصیه‌های ایمنی برای خودداری از تماس با اشیای فلزی مانند ادوات کشاورزی(برای مصونیت در برابر صاعقه) را رعایت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار